Sem za laično in pluralno družbo, zato sem proti Družinskemu zakoniku
Sem za laično in pluralno družbo, zato sem proti Družinskemu zakoniku. Zagovarjam odlok cesarja Konstantina (272–337), ki je pred 1699 leti (naslednje leto bodo velika praznovanja ob 1700 letnici Milanskega edikta) v Rimskem imperiju dal krščanstvu, ki je bilo dotlej preganjano, svobodo, a s tem krščanstva ni postavil za ekskluzivno in državno religijo, kar je pozneje naredil cesar Teodozij (346–395), ki se je vojskoval v Vipavski dolini. To, kar me že ves čas kampanje pred referendumom o Družinskem zakoniku moti, je neverjetno zavzeto dokazovanje, da imajo različne oblike življenjskih skupnosti pravico do obstoja. V laični državi to sploh ne bi smelo biti vprašanje. Čudi me, da se tako malo, ali skoraj nič ne govori tudi o poliandričnih, poligamnih in še drugih partnerskih skupnostih. Saj vendar deset Božjih zapovedi v laični državi nima nobene avtoritete! Kaj je prav in kaj je narobe, določamo sami in ne »bog, ki so si ga izmislili v RKC!« Se tudi liberalci še niso povsem otresli krščanskih korenin in s krščanstvom prežete podzavesti? Bodimo vendarle dosledni in pojdimo do konca! Pri tem pa ne pozabimo, da v laični državi obstaja tudi svoboda glede verske pripadnosti, torej tudi svoboda vere v transcendentnega Boga!
Zame Družinski zakonik z vidika različnih življenjskih skupnosti sploh ni sporen, sporen pa je zato, ker ne upošteva pluralnosti, ker skuša vse oblike življenjskih skupnosti izenačiti in uniformirati, pri tem pa uničuje simbole, ki so katalizatorji življenjske energije. Laž tisočletja je, da z novim Družinskim zakonikom ne bi nihče nič izgubil. Če bo večina na referendumu glasovala za Družinski zakonik, bomo izgubili vsi. Paradoksalno je, da se tisti, ki imajo polna usta zavzemanja za istospolne partnerske skupnosti, v resnici zavzemajo proti pluralizmu in pravici do različnosti. Mar ni laična država nastala ravno zaradi pluralizma? Kakšen je liberalizem, ki si v imenu »svobode« prizadeva za uniformiranost in s tem za totalitarizem? Po mojem prepričanju je potrebno tak liberalizem in tak Družinski zakonik nujno zavreči. Ne zaradi tega, ker nasprotuje Božjim zapovedim, temveč zato, ker nasprotuje načelom laične države, ki temelji na pluralizmu. Seveda pa tudi zato, ker nasprotuje harmoniji med pravicami in dolžnostmi.
Avtor pisma je Bogdan Vidmar, ki je za pojasnila na voljo na naslovu Podraga 78, 5272 Podnanos oz. po e-pošti na naslovu: [email protected].